luni, 23 iulie 2012

Facebook testeaza Sponsored Search Results

Daca e ceva consistent la Facebook, atunci acel ceva e schimbarea. Modificarile dese aplicate "retelei intr-un continu beta" sunt motivul pentru care Facebook a inregistrat un scor slab in topul satisfactiei consumatorilor, dar au contribuit si la succesul retelei sociale. Cea mai recenta functionalitate testata de Facebook este "Sponsored Search Result", adica promovarea in cadrul rezultatelor la cautarile efectuate pe platforma sociala.


Facebook testeaza o noua functionalitate pentru companii: promovarea in cadrul rezultatelor la cautarile efectuate pe reteaua sociala





Cei care folosesc reteaua sociala pentru a cauta oameni, locuri sau companii ar putea observa aparitia unor rezultate platite in rezultatele afisate de Facebook. In momentul de fata aceasta funtionalitate este afisata pentru un numar limitat de utilizatori, fiind in teste. "Testam o noua functionalitate care afiseaza rezultate platite alaturi de rezulatele organice ale cautarilor pe Facebook. Incercam sa afisam oameni, locuri si aplicatii de care oamenii sa fie interesati" au declarat reprezentantii Facebook.


Aceasta forma de publicitate nu este noua, modelul fiind preluat de la Google. Problema care se pune este daca va functiona pentru Facebook. In cazul Google, utilizatorii cauta o informatie. Pe Facebook, insa, oamenii sunt interesati de a intra in contact cu prietenii, vor sa socializeze. Mai mult, algoritmii Google, desi nu perfecti, au castigat increderea multor utilizatori, in timp ce motorul de cautare al Facebook dezamageste. Pe de alta parte, un argument pentru succesul testului rezultatelor sponsorizate pe reteaua sociala este cantitatea de date la dispozitia Facebook.


Ce credeti, va reusi testul Facebook? Si, daca da, ce impact vor avea Sponsored Search Results?


sursa: The Next Web
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: