joi, 1 noiembrie 2012

V-ati obisnuit cu Timeline? Facebook va schimba din nou designul

La lansarea Timeline, utilizatorii Facebook au avut o reactie negativa puternica, protestand impotriva unui design care nu le placea. Acum, cand lumea a avut timp sa se obisnuiasca cu noul aspect al retelei sociale, Facebook a anuntat ca testeaza un nou design, mai subtire si cu o singura coloana pentru postari, in locul layout-ului curent cu coloana dubla.

Facebook a anuntat ca testeaza deja un nou design pentru Timeline


Facebook este cunoscut pentru schimbarile dese ale designului, multi glumind ca reteaua sociala este intr-un permanent beta. Anuntul Facebook pare sa vina pentru a intari aceasta perceptie, reteaua sociala testand deja un nou layout, la putin timp dupa ce Timeline a fost implementat. Pentru acest test, noul aspect a fost deja implementat, dar este afisat unui numar mic de utilizatori, anunta Inside Facebook.

Citeste si "Cum va puteti conecta la Facebook si Twitter daca nu aveti internet"


"Acesta este un nou design pe Facebook, este in testare cu un procent mic de utilizatori. Urmarim sa facem navigarea mai usoara", a spus un purtator de cuvant Facebook pentru CNET.

Cand Facebook a lansat Timeline, reactia utilizatorilor a fost mixta, insa cei mai multi au criticat noul design ca fiind obositor de navigat. Noul layout ar putea insa sa faca fericiti utilizatorii, deoarece nu vor mai trebui sa urmareasca doua coloane, deci se va naviga mai facil.

Citeste si "Cum va dezabonati de la stirile publicate de o pagina pe Facebook?"


Noul design Facebook pastreaza layoutul cronologic al Timelineului, insa elimina cea de-a doua coloana. Toate mesajele publicate sunt afisate intr-o coloana mai larga, iar module precum "Activitate recenta (Recent Activity)”, "Prieteni (Friends)” si "Locuri (Places)" si cele pentru aplicatii Open Graph sunt plasate intr-o coloana mai ingusta, in partea dreapta, similar cu modul in care acestea erau in design-ul anterior Timeline. Diferenta in acest layout este ca module nu mai sunt aceeasi dimensiune ca postarile din fluxul de stiri Facebook si, atunci cand nu exista module care sa fie afisate, coloana ramane goala in loc de a fi umpluta cu mesaje publicate.

Credeti ca acesta va fi un design mai inspirat?
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: