IMM-urile (intreprinderile mici si mijlocii) din SUA intreprind eforturi pentru a integra social media in modelul lor de afaceri, anunta eMarketer, citand un studiu realizat de SMB Group. Cu toate acestea, mai putin de 20% din IMM-uri folosesc Twitter pentru activitati de marketing social (SMM - social media marketing).
Mai putin de un sfert (24%) dintre intreprinderile mici - definite ca cele cu intre 24 și 99 de angajati - au folosit sau folosesc in prezent social media intr-un "mod strategic și structurat", si, in general, doar 12 % au un profil activ pe Twitter.
Intreprinderile mijlocii (cele cu 100-999 de salariati) stau putin mai bine, cu o treime (33%) avand o abordare structurata a strategiei lor pentru social media. Aproximativ acelasi numar de firme mici (20%) si mijlocii (19%) a raportat ca au folosit sau folosesc in prezent retelele sociale intr-o maniera "ad-hoc, informala".
Facebook este cea mai populara retea sociala in randul IMM-urilor din SUA, fiind folosita de 26% si, respectiv, 38% din companii.
sursa: eMarketer, SMB Group, All Twitter
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: