vineri, 14 septembrie 2012

Mai putin de 20% din IMM-uri folosesc Twitter | STUDIU

IMM-urile (intreprinderile mici si mijlocii) din SUA intreprind eforturi pentru a integra social media in modelul lor de afaceri, anunta eMarketer, citand un studiu realizat de SMB Group. Cu toate acestea, mai putin de 20% din IMM-uri folosesc Twitter pentru activitati de marketing social (SMM - social media marketing).

Facebook este cea mai populara retea sociala in randul IMM-urilor din SUA



Mai putin de un sfert (24%) dintre intreprinderile mici - definite ca cele cu intre 24 și 99 de angajati - au folosit sau folosesc in prezent social media intr-un "mod strategic și structurat", si, in general, doar 12 % au un profil activ pe Twitter.

Intreprinderile mijlocii (cele cu 100-999 de salariati) stau putin mai bine, cu o treime (33%) avand o abordare structurata a strategiei lor pentru social media. Aproximativ acelasi numar de firme mici (20%) si mijlocii (19%) a raportat ca au folosit sau folosesc in prezent retelele sociale intr-o maniera "ad-hoc, informala".

20% din firmele mici si 19% din cele mijlocii au raportat ca au folosit sau folosesc retelele sociale intr-o maniera "ad-hoc, informala"


Facebook este cea mai populara retea sociala in randul IMM-urilor din SUA, fiind folosita de 26% si, respectiv, 38% din companii.

sursa: eMarketer, SMB Group, All Twitter
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: