Daca nu cu multa vreme in urma importanta marketingului pe retelele sociale pentru o companie, mai exact importanta marketingului pe Facebook, era inca subiect de dezbatere, acum tot mai multe date dovedesc utilizatatea acestui tip de marketing social. Un studiu recent arata ca 50% dintre consumatori considera paginile Facebook ale unei companii mai utile decat site-ul unui brand.
Studiul realizat de Lab42 arata ca publicul prefera si apreciaza prezenta unei companii pe Facebook. Studiul Lab42 se bazeaza pe intervievarea a 1000 de utilizatori ai retelelor sociale privind modul in care interactioneaza cu companiile.
Citeste si "Cati fani falsi au companiile pe retelele sociale?"
Aproximativ 82% dintre cei subiectii studiului au raspuns ca pagina Facebook a unei companii este locul cel mai potrivit pentru a interactiona cu branduri. Unul dintre principalele motive pentru a urmari un brand pe Facebook este, conform lor, de a obtine reduceri. Studiul a aratat si ca 77% dintre cei care au dat "Like" pe Facebook un brand au economisit bani ca un rezultat.
Citeste si "Social media marketing: de ce se "despart" consumatorii de brand-uri"
73% dintre consumatori au mentionat si ca nu au nici o problemă cu a da unlike unui brand pe Facebook daca posteaza prea des pe retelele sociale.
Mai jos, infograficul publicat de Lab42:
sursa: Mashable
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: