vineri, 7 septembrie 2012

Cati fani falsi au companiile pe retelele sociale?

Cu o importanta tot mai mare in marketing, retelele sociale atrag tot mai multe companii. Dar in lipsa unei culturi sociale si a unei bune intelegeri a marketingului social, investitiile brand-urilor in social media se incadreaza de multe ori in categoria "black hat". Intre aceste tehnici "black hat", cumpararea de fani falsi era pana acum mai greu de descoperit. O aplicatie nou lansata permite insa oricui sa verifice o pagina social media si sa estimeze numarul de conturi false care urmaresc compania.

Companiile cumpara fani falsi pe retelele sociale pentru a aparenta unei baze de fani generoase



Cateva lamuriri, pentru cei care nu cunosc subiectul. Fanii falsi sunt acele conturi false (bots, create doar pentru a urmarii pagini, altfel inactive etc) care urmaresc o pagina social media. Aceasta tehnica "black hat" este destul de raspandita, multe companii apeland la ea pentru aparenta unei baze de fani generoase, desi dauneaza activitatilor de marketing social.

Citeste si "Social media marketing: de ce se "despart" consumatorii de brand-uri"


StatusPeople a lansat o aplicatie care permite verificarea numarului de fani falsi ai unei paginii social media. Numarul oferit de companie nu este nici pe departe exact, dar este un estimat cu care se poate opera.

Cateva date interesante despre fanii falsi de pe Twitter:

  • 39% din fanii @Facebook sunt falsi
  • 34% din fanii @ladygaga sunt falsi
  • 31% din fanii @justinbieber sunt falsi
  • 32% din fanii @katyperry sunt falsi
  • 32% din fanii @ESPN sunt falsi
  • 33% din fanii @BritneySpears sunt falsi
  • 27% din fanii @youtube sunt falsi



Mai multe informatii in infograficul de mai jos:

Fake Twitter Profiles
Social Selling Software – InsideView.com
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu sunt sigur la ce te referi. Daca la practica de a cumpara followers falsi, sunt de acord :)

      Ștergere