marți, 4 septembrie 2012

Facebook a depasit Yahoo, devenind al doilea cel mai popular site de consum video

Facebook a depasit Yahoo, devenind al doilea cel mai popular site pentru vizionarea filmelor, potrivit unui raport publicat de comScore. Deloc surprinzator, YouTube este liderul categoriei, aflandu-se la o distanta considerabila de competitori.

Facebook a depasit Yahoo in topul celor mai populare site-uri pentru vizionarea filmelor



Potrivit datelor publicate de comScore, Facebook a inregistrat peste 53 de milioane de utilizatori unici in luna  iulie. Reteaua sociala se afla pe pozitia a doua in topul categoriei, depasind Yahoo, care a avut ceva mai putin de 49 de miioane de unici. Facebook se afla insa la o distanta considerabila de liderul categoriei, Google, care inregistreaza 157 de milioane de utilizatori unici, majoritatea accesand YouTube.

Citeste si "YouTube, printre cele mai importante platforme pentru raspandirea stirilor"


Desi Facebook a trecut pe pozitia a doua, utilizatorii Yahoo au urmarit mai multe filme, 625 de milioane, in timp ce pe reteaua sociala au fost vizionate doar 327 de milioane de clipuri. Analizand datele, se observa ca un utilizator Facebook urmareste, in medie, 21,7 minute de video, in timp ce utilizatorii Yahoo urmaresc 70,4 minute de continut video. Pentru Google, datele arata mult mai bine. Utilizatorii au urmarit peste 19,5 miliarde de filme, cu o medie de 525 de minute pentru fiecare utilizator.

Topul realizat de comScore arata astfel:


Audienta totala: 184,2 milioane de vizitatori unici, 36,9 miliarde de clipuri video vizionate, medie de 1.337 de minute pe utilizator

  1. Google: 157 milioane de vizitatori unici, 19,6 miliarde de clipuri video vizionate, medie de 525 de minute pe utilizator
  2. Facebook: 53 milioane de vizitatori unici, 327,8 milioane de clipuri video vizionate, medie de 21,7 de minute pe utilizator
  3. Yahoo: 48,7 milioane de vizitatori unici, 625 milioane de clipuri video vizionate, medie de 70,4 de minute pe utilizator
  4. VEVO: 44,8 milioane de vizitatori unici, 597,1 milioane de clipuri video vizionate, medie de 46,1 de minute pe utilizator
  5. Microsoft: 42,7 milioane de vizitatori unici, 483,3 milioane de clipuri video vizionate, medie de 43,9 de minute pe utilizator

Topul comScore plaseaza Google pe ptrima pozitie, urmat de Facebook si Yahoo

Alte date interesante care reies din raportul comScore arata ca 85,5% din utilizatorii de internet au urmarit cel putin un clip video in luna iulie, iar 20,7% din toate filmele vizionate online sunt reclame. Timpul petrecut vizionand filme online insumeaza doar 1,6% din timpul total petrecut de utilizatori pe internet.

sursa: AllFacebook
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: