joi, 2 august 2012

Social login: Facebook, preferat de 48% din utilizatori, urmat de Google cu 30%


Facebook continua sa fie preferatul utilizatorilor cand vine vorba de social login. In Q2 2012 detine 48% din piata, inregistrand cresteri pentru doi ani consecutivi.

Facebook detine 48% din piata login-urilor sociale



Janrai a publicat raportul login-urilor sociale pentru al doilea sfert al anului 2012. Potrivit datelor din acest document, Facebook detine acum 48% din volum, in crestere fata de Q1 2012, cand procentul era de 45%.

Google se plaseaza pe pozitia a doua, cu 30% in Q2 2012, pozitie pe care se afla de 1 an si jumatate (Q1 2011 - Q2 2012). Twitter a urcat pe locul trei in top, dar inregistreaza doar 9%. Q2 2012 marcheaza prima data cand Twitter depaseste Yahoo la login-uri sociale. Pozitia a patra apartine Yahoo, cu 8%, urmat de Microsoft, cu 3%.

Impartite in patru categorii (Retail, Media, Music, and Entertainment/Gaming), datele arata ca Facebook domina piata login-urilor sociale cu un avantaj considerabil, Retail fiind singura categorie in care Facebook, desi pe locul 1, nu detine peste 50%.

Pentru dispozitivele mobile, Facebook figureaza cu 52% din login-urile sociale, urmat de Google (27%), Twitter (13%) si Yahoo (7%).

Datele din raportul publicat de Janrain provin din analiza a 365.000 de site-uri/ aplicatii.

sursa: Marketing Land
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: