joi, 19 iulie 2012

Nou lansatul Firefox 14 va afecta eforturile SEO prin encriptarea automata a cautarilor in Google

Firefox a lansat versiunea 14 a browser-ului. Pentru a spori siguranta datelor utilizatorilor, cautarile in Google efectuate de pe acest browser vor fi encriptate automat. Prin utilizarea default a SSL, procentul de keywords "Not provided" va creste si mai mult.


Firefox 14 va folosi Google SSL





Echipa Firefox a declarat: "Am setat cautarile in Google sa fie facute automat prin protocolul SSL pentru a oferi protectie datelor personale ale utilizatorilor in fata celor "curiosi", cum ar fi administratorii retelelor publice sau wireless." Firefox nu blocheaza si datele referitoare la referreri, permitand ca anumite date sa ajunga in continuare la Google. Encriptarea va permite celor care cumpara spatiu publicitar prin Google sa vada cautarile facute care au dus la click-uri pe reclamele lor.


Impactul asura eforturilor SEO: procentul cuvintelor cheie "Not provided" va creste



In octombrie 2011 Google a decis sa nu afiseze anumite date celor care nu cumpara spatiu publicitar. Procentul de cuvinte cheie a crescut de atunci treptat, incepand cu 0.1, 0.2 la suta si ajungand acum la o medie de 30%. Impactul asupra eforturilor SEO este important, mascand un procent semnificativ din cautarile care aduc trafic organic site-urilor.


Prin modificarea introdusa de Firefox, teoretic, va creste si mai mult numarul cuvintelor cheie care nu vor fi facute publice. Spun teoretic pentru ca decizia apartine in ultima instanta companiei Google, care dispune de toate datele.


sursa: Search Engine Land
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: